HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

‘Longterm relationship’ Hair Plaza en KAO Benelux

Het zijn uitdagende tijden waarin je bewuster stilstaat bij wat écht belangrijk is. Zo heeft ook Huub Eysink van salon HAIR PLAZA uit Zwolle, samen met zijn vrouw en rechterhand Sharon, zichzelf de vraag gesteld hoe zij de toekomst zien van hun high-end salon. Wat is van toegevoegde waarde voor HAIR PLAZA, het team, de klanten en voor Huub en Sharon zelf?

“Vanuit creativiteit, kwaliteit en oprechte aandacht samen waardevolle en duurzame relaties bouwen. Dat is onze missie. Als partner in deze missie hebben we gekozen voor een samenwerking met Kao Salon Division en hun prachtige merken. Ik ben ruim 33 jaar zowel nationaal als internationaal werkzaam in deze fantastische industrie, heb over de hele wereld met inspirerende collega’s en teams mogen werken en heb meerdere awards gewonnen. Mijn liefde en passie voor dit vak gaat ver, veel verder dan alleen het kapsel. Daarom is het voor mij belangrijk dat mijn creativiteit geprikkeld wordt en mij uitdaagt het beste van mezelf te blijven geven. Ik weet zeker dat wij onze creativiteit binnen de relatie met Kao Salon Division kunnen laten gelden. We kunnen niet wachten om te starten en met trots kunnen we melden dat HAIR PLAZA de eerste salon in de Benelux is die zowel met de merken Goldwell, KMS als Oribe gaat werken!”, aldus Huub.

Longterm relationship
“Wij gaan per 1 januari 2022 samen met Kao Salon Division een geweldige relatie tegemoet waarin niet alleen
ikzelf, maar ook mijn team en uiteindelijk onze klanten heel blij van worden. Waarom noem ik het een relatie?
Omdat ik bewust en met mijn hart gekozen heb en we beide investeren in een duurzame relatie. De aankomende maanden zal ik openhartig mijn weg over ‘waarom deze beslissing’ delen met mijn collega’s
middels interviews en een podcast bij the.talents magazine. Ik zal onderwerpen bespreken als: Hoe maak je doorslaggevende beslissingen? Hoe ga je om met veranderingen/verbeteringen? Hoe motiveer je jouw team en neem je jouw klanten mee? Ik hoop door mijn verhaal te delen mijn collega’s hen te inspireren en te motiveren.… to be continued!”

Over Huub Eysink:
Ruim 33 jaar startte Huub zijn carrière binnen het kappersvak als 15 jarige jongetje achter de kappersstoel en is hij vandaag de dag een gerenommeerde (inter)nationale naam. Hij werkte zij aan zij met de grootste namen binnen de industrie en heeft wereldwijd zijn kunde mogen laten zien tijdens grote internationale shows. Zwolle is de plek waar de salon HAIR PLAZA is gevestigd in een historisch grachtenpand.

Over Kao Salon Division:
Kao Salon Division maakt deel uit van de afdeling Kao Beauty Care Business. Deze biedt exclusieve producten en diensten aan salons en stylisten over de hele wereld. Het bedrijf is een leider qua filosofie en trends voor de sector professionele haarverzorging en de thuisbasis van Goldwell, KMS, Varis en Oribe. De missie van Kao Salon Division is het leven mooi maken voor stylisten, saloneigenaars en hun klanten door middel van partnerschappen, betrokkenheid bij duurzame activiteiten, zakelijke groei van salons en een exclusief portfolio voor salons met geavanceerde diensten, innovatieve producten en inspirerende opleidingen. Kao Corporation creëert producten met een hoge toegevoegde waarde die het leven van consumenten over de hele wereld verrijken. Kijk voor verdere informatie op www.kaosalondivision.com.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
Kappers vinden compensatie onvoldoende, massale demonstratie gepland
‘Longterm relationship’ Hair Plaza en KAO Benelux