HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

Mari van de Ven nieuwe Creative Director L’ANZA Benelux


L’ANZA Benelux mag het eindelijk met u delen: Mari van de Ven is de nieuwe Creative Director
van L’ANZA Benelux! Tegelijkertijd met deze scoop lanceert Mari samen met het L’ANZA Creative Team
een fantastische trendcollectie ’21/’22.


Het bedrijf laat weten in een persbericht: “Mari van de Ven behoeft eigenlijk geen introductie. Als een van de bekendste make-up artists en hairstylisten van Nederland voert Mari al meer dan 25 jaar met passie en liefde zijn vakmanschap uit. Door het tv-programma Koffietijd werd Mari een bekend gezicht in Nederland en sindsdien is hij niet meer weg te denken uit de Nederlandse entertainmentindustrie. Zo was hij als expert te zien in programma’s als Shownieuws, Hotter than my Daughter en RTL Boulevard. Met zijn tv-werk, het stylen van vele BN-ers, zijn werk in Het Haaratelier Marie van de Ven in Den Bosch, de Mari Academy en zijn eigen penselenlijn Maestro heeft hij al een behoorlijk volle agenda. Toch is hij vol overtuiging gestart aan dit prachtige avontuur bij L’ANZA Benelux.”

Nieuwe collectie
“Zijn liefde voor het ambacht en zijn unieke eigen stijl zijn terug te zien in de collectie die hij samen met het L’ANZA Creative Team creëerde. De looks passen bovendien perfect bij waar L’ANZA voor staat, namelijk mooi en verzorgd haar. Om deze nieuwe samenwerking met de wereld te delen heeft Mari samen met het L’ANZA Creative Team een fantastische trendcollectie gemaakt. Hier heeft L’ANZA vervolgens een look book van gemaakt dat we graag met u willen delen.”

Mari over deze samenwerking en collectie
Mari: “In de jaren ‘70 heb ik de keuze gemaakt om mensen te inspireren met mijn creativiteit. In 1973
kwam de Vogue in een maandelijkse editie op de markt. Alles moest ervoor wijken om een exemplaar te
bemachtigen. Mode en haartrends kregen een gezicht. Niks of niemand kon mij toen nog van gedachten
veranderen om kapper te worden. Iets wat in de jaren ‘70 zeker niet vanzelfsprekend was. Ik wist diep
van binnen dat er een toekomst was voor haarmode. Die gedachte heeft mij nooit losgelaten en vormde
uiteindelijk de basis van mijn carrière. Diezelfde periode heeft me geïnspireerd voor deze collectie. De jaren ‘70 kenmerken zich door grote iconen als Diana Ross, Bo Derek, Jerry Hall, Mireille Mathieu en Olivia Newton-John. De discomuziek en glamrock domineerden dit decennium met artiesten als ABBA, Blondie, Queen en Elton John. Veel trends zijn in deze jaren gezet en keren nog altijd terug in het hedendaagse modebeeld. Back to the seventies dus! Voor de nieuwe L’ANZA Trendcollectie ‘21/’22 heb ik al het moois van de jaren ‘70 in een
nieuw daglicht gezet. We gaan veel colour blocking zien met roodnuances, maar ook koele blondtinten. Balayages zijn een blijvertje, maar nu met face framing en boblijnen in allerlei variaties. Ook laten we de
pony en curtain bangs terugkomen. Met veel plezier en enthousiasme heb ik als Creative Director van L’ANZA Benelux met het gezamenlijke team de Trendcollectie ‘21/’22 gecreëerd. Ik ben ervan overtuigd
dat L’ANZA met deze collectie trendsettend is voor het komende seizoen.”


Credits:
L’ANZA Creative Director: Mari van de Ven
L’ANZA Creative Color Team: Sandra Abbink Bianca de Man
Fotograaf: Hans van Brakel
Styling: Elsbeth Schiphorst
Visagie: Mari van de Ven, Daphne Bakarbessy-Boer, Angelique de Graaf & Denise Hulscher

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
Icon Time™, een intensieve anti-age behandeling voor alle huidtypen
Mari van de Ven nieuwe Creative Director L’ANZA Benelux