Esther van der Slik, Skinfluencers (Nijmegen)
Vanuit een persoonlijke, zakelijke en intuïtieve invalshoek
ontwikkel ik een concept
Voor Esther van der Slik, eigenaar Skinfluencers, is het niet de eerste keer dat ze meedoet aan de Beauty Award. Twee jaar geleden sleepte ze de felbegeerde Beauty Award binnen. Inmiddels heeft haar bedrijf een flinke groei doorgemaakt met een team van gedreven meiden, die dezelfde visie delen, kwaliteit leveren en enthousiasme uitstralen als huidprofessional Esther. ‘Daar ben ik trots op en daarom wil ik dit proces nu met hen delen. De deelname aan de Beauty Award is ontzettend verbindend en zet ons als team op scherp.’ Voor de inzending van dit jaar heeft Esther ruim de tijd genomen. ‘Vanuit een persoonlijke, zakelijke en intuïtieve invalshoek ontwikkel ik een concept. Mijn team en ik weten precies waarvoor we staan en wat we met elkaar willen uitdragen.’ Het proces geeft Esther en haar medewerkers ‘vleugels’, zoals ze het zelf enthousiast zegt. ‘Ondernemen betekent ook lastige keuzes maken en uitdagingen aangaan. Deze nominatie is een prachtige waardering dat de keuzes die ik gemaakt heb in mijn onderneming op waarde geschat worden.’ Haar concept onderscheidt zich op meerdere fronten. Ze geloven bij Skinfluencers niet in symptoombestrijding, maar pakken de oorzaak van huidproblemen aan. ‘We hebben daar een effectief programma voor ontwikkeld: de Skin Security methode. Deze bestaat uit onze eigen ontwikkelde suppletie voor huidproblemen – Skinsure Skin Health Supps – en intolerantietesten, voedingsadvies én behandelingen op maat.’ Aan ambitie geen gebrek. Esther wil met Skinfluencers en Skinsure doorgroeien en meerdere locaties in Nederland gaan openen, om haar visie en missie met een nog grotere markt te delen.
Tekst: Esther Bode-Scholte
Wat vind jij?