HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

Column Linda Dool: Beursbezoek

Posted on

Niets nodig? Maar wat nou als je al jaren in het vak zit. En je bent heel tevreden met je huidige merk. Een merk die jou goed op de hoogte houdt van alle nieuwtjes en acties.

Wat is dan dat gevoel wat mij elk jaar in het voorjaar weer naar Utrecht trekt. Natuurlijk zijn er bekende merken aanwezig op de beurs. Dat voelt als een vertrouwd weerzien. Wat ik graag mag zien waren de luxe behandelstoelen. Het is toch jammer dat daar tijdens het behandelen een hoes overheen gaat.

Soms kun je het gevoel hebben dat je iets mist in de salon zonder dat je goed weet wat dat iets zou kunnen zijn. Ik heb mijn klanten goed ‘opgevoed’ met de huid rituelen. En toch ga ik kijken of ik ook die klanten meer kan bieden. De diepte in. Zo liep ik tegen Blend New Day aan. De huid verzorgen van binnenuit met een uitgebreid suppletie assortiment. Daar ga ik even induiken.

Wat is belangrijk

Een goede relatie met mijn merk vind ik erg belangrijk. Het is fijn om een goed contact te onderhouden met je leverancier maar er gaat niets boven een persoonlijke ontmoeting. Face to face je vragen stellen gaat toch makkelijker dan via de telefoon of mail. Want eigenlijk heb ik daar doordeweeks geen tijd voor. Tijdens de beurs kon ik weer de Zweedse Maria Akerberg in de ogen kijken. De oprichtster van dit natuurlijke merk was speciaal naar Nederland gekomen met haar man om haar klanten te ontmoeten. Een warm contact met je leverancier is van groot belang, je wilt eerlijk naar elkaar kunnen zijn met al je vragen en feedback. Daar is een beursbezoek ideaal voor.

Ga ik volgend jaar weer?

In de loop der jaren heb ik geleerd om mij beter voor te bereiden. Als net startende ging ik vroeger als een dolle over die beurs heen. Nu, na bijna 25 jaar zie ik de Beauty beurs als een mooie ontmoetingsplek voor merken en lieve collega’s. Ook al zitten we door heel het land verspreid, we zijn allemaal collega’s. En dat maakt het voor mij nog meer de moeite waard om ook volgend jaar terug te komen.

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.

Vorige
Wij zijn onze hormonen
Column Linda Dool: Beursbezoek

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord