Nieuwe merkuitstraling voor méér zichtbaarheid
Maart 2024 wordt de nieuwe naam en het moderne design van de huidige Dermaceutical producten geïntroduceerd in de cosmeticabranche: S’METICS (spreek uit als Es’metics).
Dermaceutical wordt regelmatig verward met andere merken in de huidverzorgende sector, zoals dermalogica, dermaceutic, dermasense, skinceuticals etc.
S’METICS onderscheidt zich in de beautybranche door het aanbod van hoog geconcentreerde, huidverbeterende producten, werkend op de grens van de medische wereld. In combinatie met zeer innovatieve apparatuur zijn de mogelijkheden voor huidregeneratie en rejuvenation aanzienlijk breder inzetbaar.
Met het Green Ingredients Concept legt S’METICS de focus op het vermijden van microplastics, duurzaamheid bij het productieproces en natuurlijke conserveringsmiddelen. Dit Green Ingredients Concept vormt een cruciaal onderdeel van het DNA van het bedrijf.
Dermaceutical zal in zijn huidige vorm blijven bestaan maar splitst zich op in de volgende drie bedrijfstakken, om duidelijkheid te creëren.
- In eigen beheer ontwikkelen en produceren van producten voor huidverbetering,
- Ontwikkelen en innoveren van high-tech cosmetische apparatuur,
- Dermaceutical Academy voor verbreding en verdieping van kennis op vakinhoudelijk gebied.
Schadelijke en belastbare ingrediënten worden vermeden en het milieu wordt tijdens het duurzame productieproces beschermd. Dermaceutical zorgt ervoor dat de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk is.
Ook de slogan blijft behouden:
Uit Liefde en Respect voor de Huid en Natuur
Verder blijft voor de schoonheidsspecialist alles ongewijzigd, ook de prijzen.
De Dermaceutical Group staat zowel vandaag als morgen als een betrouwbare partner klaar, met een allesomvattende, professionele vakkennis omtrent de cosmeticabranche. Luisterend naar de wensen van cliënten, servicegericht meedenkend en altijd de met vinger aan de pols om direct te anticiperen op vernieuwingen en veranderingen binnen de beautybranche.
Wat vind jij?