HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

Dermalogica zet huidexpert in de spotlights

‘Wie kent jouw huid het beste?’ Dat is de vraag die iedere consument zichzelf moet stellen. En er is maar één juist antwoord: de professionele huidexpert. Daar wil Dermalogica de consument echt van bewust maken. Daarom zet het merk jullie – de huidexperts – deze maand in het zonnetje met een nieuwe internationale merkencampagne.

“Het internet is een oneindige bron van informatie, die helaas vaak afkomstig is van zelf uitgeroepen ‘experts’, zegt Annabelle de Clippelair. Voor veel consumenten die op zoek zijn naar echte huidverbetering, blijkt het een uitdaging om uit dit aanbod het juiste advies, treatments en producten voor hun persoonlijke huidbehoefte te filteren. Dermalogica speelt hier op in met een nieuwe merkcampagne die het belang van professionele kennis en advies in de kijker zet.”

Echte huidverbetering start voor Dermalogica met professionele kennis. Ontstaan uit educatie zet Dermalogica zich al sinds 1986 in voor éen doel; de meest gezonde huid van jouw klant. Door het delen van kennis met professionele huidexperts en het bieden van geavanceerde treatments en gepersonaliseerde producten, maakt het merk samen met haar professionele huidexperts voor miljoenen consumenten dagelijks het verschil. “Met de afgelopen roerige maanden, waarin salons noodgedwongen gesloten waren, wil Dermalogica het belang van expertise weer op de voorgrond zetten en consumenten die ondersteuning bieden die hen echt resultaat oplevert. Hiervoor zet Dermalogica deze maand een internationale merkcampagne in met de boodschap: ‘Wie kent jouw huid het beste?’ De campagne bestaat uit zowel een offline als ook een online gedeelte, waarbij dermalogica huidexperts naast extra media aandacht, ook zelf een uitgebreid pakket aan ondersteuning krijgen voor de promotie van hun salon en expertise. Samen met haar huidexpert ziet dermalogica er dan ook naar uit om kwalitatieve treatments en producten de aandacht te geven die ze verdienen”, aldus Annabelle.

Over Dermalogica®
Dermalogica® ontketende een revolutie in de huidverzorgingsindustrie toen oprichtster Jane Wurwand in1986 producten op de markt bracht met innovatieve formules, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken (zoals lanoline, gedenatureerde alcohol, kleurstoffen en parfum). Naast het weglaten van gangbare irriterende ingrediënten introduceerde Dermalogica® nog een nieuw element: de gespecialiseerde kennis van de professionele huidexpert. Dermalogica® is volledig gericht op een gezonde huid, daarom bevatten de producten enkel ingrediënten die de huidconditie verbeteren. Dermalogica’s producten worden in Californië geproduceerd en zijn dierproef- en glutenvrij. 99% van de producten is vegan. Vandaag de dag wordt Dermalogica® wereldwijd in meer dan 80 landen verkocht.

Meer weten over de merkencampagne en wat Dermalogica® voor jou kan betekenen? www.dermalogica.nl.

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.


Ontdek de geheimen van een vlekkeloze huid

Ontdek de geheimen van een vlekkeloze huid

Posted on

Volg de cursus Huiddiagnostiek in Zwolle! Overweegt u ‘huidanalyse’ een professioneel en betrouwbaar ...

Doctor Eckstein-event | vrijdag 14 juni

Doctor Eckstein-event | vrijdag 14 juni

Posted on

DUBBEL FEEST! Naast het 60-jarig jubileum van Cosinta op 15 juni organiseren we ...

15 juni feest bij Cosinta

15 juni feest bij Cosinta

Posted on

Hoera! Cosinta 60 jaar.. .. En dat betekent feest! Het hele jaar door ...

Met korting naar Massage & Complementair Vakbeurs (MCV)

Met korting naar Massage & Complementair Vakbeurs (MCV)

Posted on

Op 19 en 20 april 2024 vindt de 12de editie van De ...

Strijd jij mee? Nieuw initiatief: Beautysector in de kou

Strijd jij mee? Nieuw initiatief: Beautysector in de kou

Posted on

Gisteren kregen wij op Facebook een melding van een nieuwe facebookgroep: ‘Beautysector ...

Belastingdienst: Minder dan € 20.000,- omzet per jaar? Vrijgesteld van BTW met KOR

Belastingdienst: Minder dan € 20.000,- omzet per jaar? Vrijgesteld van BTW met KOR

Posted on

Ondernemers die in de komende jaren verwachten een jaaromzet lager dan € ...

Producten met geurstof Lilial (Butylphenyl Methylpropional) sinds 1 maart verboden

Producten met geurstof Lilial (Butylphenyl Methylpropional) sinds 1 maart verboden

Posted on

Vanaf 1 maart 2022 mogen in heel Europa producten met lilial niet ...

Blog: Waarom verkleuren roze nagels

Blog: Waarom verkleuren roze nagels

Posted on

Waarom verkleuren roze gel polish nagels zo snel in de zon? Draag je ...

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

  
 

   

Vorige
BA Special: THE END! SEE YOU Zondag 25 april 20:00 uur!
Dermalogica zet huidexpert in de spotlights