‘Wie kent jouw huid het beste?’ Dat is de vraag die iedere consument zichzelf moet stellen. En er is maar één juist antwoord: de professionele huidexpert. Daar wil Dermalogica de consument echt van bewust maken. Daarom zet het merk jullie – de huidexperts – deze maand in het zonnetje met een nieuwe internationale merkencampagne.
“Het internet is een oneindige bron van informatie, die helaas vaak afkomstig is van zelf uitgeroepen ‘experts’, zegt Annabelle de Clippelair. Voor veel consumenten die op zoek zijn naar echte huidverbetering, blijkt het een uitdaging om uit dit aanbod het juiste advies, treatments en producten voor hun persoonlijke huidbehoefte te filteren. Dermalogica speelt hier op in met een nieuwe merkcampagne die het belang van professionele kennis en advies in de kijker zet.”
Echte huidverbetering start voor Dermalogica met professionele kennis. Ontstaan uit educatie zet Dermalogica zich al sinds 1986 in voor éen doel; de meest gezonde huid van jouw klant. Door het delen van kennis met professionele huidexperts en het bieden van geavanceerde treatments en gepersonaliseerde producten, maakt het merk samen met haar professionele huidexperts voor miljoenen consumenten dagelijks het verschil. “Met de afgelopen roerige maanden, waarin salons noodgedwongen gesloten waren, wil Dermalogica het belang van expertise weer op de voorgrond zetten en consumenten die ondersteuning bieden die hen echt resultaat oplevert. Hiervoor zet Dermalogica deze maand een internationale merkcampagne in met de boodschap: ‘Wie kent jouw huid het beste?’ De campagne bestaat uit zowel een offline als ook een online gedeelte, waarbij dermalogica huidexperts naast extra media aandacht, ook zelf een uitgebreid pakket aan ondersteuning krijgen voor de promotie van hun salon en expertise. Samen met haar huidexpert ziet dermalogica er dan ook naar uit om kwalitatieve treatments en producten de aandacht te geven die ze verdienen”, aldus Annabelle.
Over Dermalogica®
Dermalogica® ontketende een revolutie in de huidverzorgingsindustrie toen oprichtster Jane Wurwand in1986 producten op de markt bracht met innovatieve formules, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken (zoals lanoline, gedenatureerde alcohol, kleurstoffen en parfum). Naast het weglaten van gangbare irriterende ingrediënten introduceerde Dermalogica® nog een nieuw element: de gespecialiseerde kennis van de professionele huidexpert. Dermalogica® is volledig gericht op een gezonde huid, daarom bevatten de producten enkel ingrediënten die de huidconditie verbeteren. Dermalogica’s producten worden in Californië geproduceerd en zijn dierproef- en glutenvrij. 99% van de producten is vegan. Vandaag de dag wordt Dermalogica® wereldwijd in meer dan 80 landen verkocht.
Wat vind jij?