Cosmetics Europe onderzocht hoe bewust de consument is van de rol die cosmetica speelt met de studie Consumer Perception Study 2022. Misschien heb je hem al eens voorbij zien komen, maar zo niet lees/kijk dan vooral verder. Zo blijkt dat 72% van de Europese consumenten cosmetica en persoonlijke verzorgingsproducten belangrijk of zeer belangrijk vindt in hun dagelijks leven. Consumenten hechten veel waarde aan de cosmetische producten die ze gebruiken en zien ze als essentieel voor het verbeteren van hun levenskwaliteit, het vergroten van het gevoel van eigenwaarde en voor sociale interacties. De infographic die we hieronder laten zien geeft interessante inzichten die uit het onderzoek naar voren kwamen. Kortom, met jouw salon in de toekomst zit het wel goed!
HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.
Abonneer je nu op de digitale editie!
Agenda
Ontdek de geheimen van een vlekkeloze huid
Posted on
Volg de cursus Huiddiagnostiek in Zwolle! Overweegt u ‘huidanalyse’ een professioneel en betrouwbaar ...
Doctor Eckstein-event | vrijdag 14 juni
Posted on
DUBBEL FEEST! Naast het 60-jarig jubileum van Cosinta op 15 juni organiseren we ...
15 juni feest bij Cosinta
Posted on
Hoera! Cosinta 60 jaar.. .. En dat betekent feest! Het hele jaar door ...
Met korting naar Massage & Complementair Vakbeurs (MCV)
Posted on
Op 19 en 20 april 2024 vindt de 12de editie van De ...
Vandaag populair
Strijd jij mee? Nieuw initiatief: Beautysector in de kou
Posted on
Gisteren kregen wij op Facebook een melding van een nieuwe facebookgroep: ‘Beautysector ...
Belastingdienst: Minder dan € 20.000,- omzet per jaar? Vrijgesteld van BTW met KOR
Posted on
Ondernemers die in de komende jaren verwachten een jaaromzet lager dan € ...
Producten met geurstof Lilial (Butylphenyl Methylpropional) sinds 1 maart verboden
Posted on
Vanaf 1 maart 2022 mogen in heel Europa producten met lilial niet ...
Blog: Waarom verkleuren roze nagels
Posted on
Waarom verkleuren roze gel polish nagels zo snel in de zon? Draag je ...
Wat vind jij?