HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

Studie: Hoe bewust is de consument van de rol die cosmetica speelt?

Cosmetics Europe onderzocht hoe bewust de consument is van de rol die cosmetica speelt met de studie Consumer Perception Study 2022. Misschien heb je hem al eens voorbij zien komen, maar zo niet lees/kijk dan vooral verder. Zo blijkt dat 72% van de Europese consumenten cosmetica en persoonlijke verzorgingsproducten belangrijk of zeer belangrijk vindt in hun dagelijks leven. Consumenten hechten veel waarde aan de cosmetische producten die ze gebruiken en zien ze als essentieel voor het verbeteren van hun levenskwaliteit, het vergroten van het gevoel van eigenwaarde en voor sociale interacties. De infographic die we hieronder laten zien geeft interessante inzichten die uit het onderzoek naar voren kwamen. Kortom, met jouw salon in de toekomst zit het wel goed!

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

  
 

   

Vorige
Column Tom Sebastian: Intern gebabbel
Studie: Hoe bewust is de consument van de rol die cosmetica speelt?