In de nieuwste editie van De Beauty Professional neemt Renske Mennen ons mee in de wereld van extreem beauty-gedrag met haar prikkelende vraag: “Extreem beauty-gedrag, maar waarom eigenlijk?” Eén ding is zeker over de wereld van beauty: het raakt ons allemaal. Of je nu kiest voor make-up, fillers en cosmetische ingrepen, of je er juist helemaal van weg blijft.
Daarnaast bevat deze editie een inspirerend ondernemersinterview met Suzanne Falasco-Stekelenburg, oprichtster van Department of Cosmetics. Sinds 2017 biedt zij innovatieve merken aan met een focus op huidverbetering op een ecologische en duurzame manier. Suzanne deelt haar visie, missie en haar inzichten over de ontwikkelingen binnen de branche.
Birgitta van der Linden neemt ons mee in de wereld van ingrediënten in zonbeschermingsproducten. Sinds 2017 voert Dermabase onderzoek uit naar ingrediënten in cosmetica, waarbij de aandacht ligt op hun impact op de huid, gezondheid, dierenwelzijn en het milieu. Dit artikel duikt dieper in de ingrediënten van zonbeschermingsproducten.
Een andere blikvanger is het artikel over Feng Shui voor een holistische en duurzame saloninrichting. Heb je wel eens het gevoel dat er niets uit je handen komt in de behandelkamer, of voelt de hoek waar de verkoopkast staat niet goed aan? Grote kans dat er disbalans is in de vijf elementen (vuur, aarde, metaal, water of hout). Ontdek in dit artikel hoe Feng Shui kan helpen de energie weer te laten stromen.
Verder spreken we met Peter en Inge Luijkx, eigenaren van Cosinta, die dit jaar hun 60-jarig jubileum vieren. Wat is hun toekomstvisie voor het bedrijf? En we hebben een informatief artikel over Social Media als onderdeel van de online marketing mix, en nog veel meer.
Mis deze inspirerende en informatieve editie niet! Hieronder een sneakpeak 🙂
Veel leesplezier!
PS: Wist je dat je De Beauty Professional als abonnee gratis kan lezen in de beauty-pro app? Registreer je in de app en lees De Beauty Professional op je telefoon of tablet waar je wilt.
Wat vind jij?