HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

Sara Verhoorne, FABY Benelux: ‘Consumenten willen gezonde producten en kwaliteit’

Ecologische, gezonde en vegan verzorgingsproducten in de markt zetten: Sara Vanhoorne (32) is vastberaden met deze filosofie de schoonheidsbranche te veroveren. Als ze zes jaar geleden het Italiaanse merk Faby Benelux op de Nederlandse en Belgische markt lanceert, is er weinig gehoor naar haar verhaal. Toch is het haar gelukt voet aan de grond te krijgen. Hoe ze dit voor elkaar heeft gebokst? De gedreven onderneemster vertelt er graag over. Tekst: Het Champagne Atelier

Dit is een sneak peak van een interview dat je compleet kunt terugvinden in de aankomende editie van ProfNail Magazine.

Als we Sara spreken, is ze net terug van een weekje vakantie in het prachtige Franse land. Even uitrusten samen met haar gezin. Het lijkt een groot contrast met haar dagelijks leven. “Het runnen van een familiebedrijf is niet niks, het is best intensief. Het kan soms heel frustrerend zijn dat het bij ons thuis tot aan de eettafel over nagels kan gaan.” Sara is omringd door een team van vijf personen, waaronder haar vriend en moeder, die zelf jarenlange ervaring heeft. “Het voordeel van een familiebedrijf is dat we weten wat we aan elkaar hebben. Iedereen heeft het beste voor met het bedrijf. We hebben allemaal een eigen visie en komen daar gerust voor uit. En daarin vullen we elkaar goed aan.”

‘Ik besloot International Business te gaan studeren met uitzicht op een baan in het buitenland. Dat is totaal iets anders geworden’

Doorslaggevend
Het nagelvak is er bij Sara met de paplepel ingegoten: “Mijn ouders runden een eigen nagelgroothandel en daar hielp ik geregeld mee. Toch wilde ik graag een ander pad volgen. Ik besloot International Business te gaan studeren met uitzicht op een baan in het buitenland. Dat is totaal iets anders geworden.” Op het moment dat Sara afgestudeerd en wel de hogeschool verlaat, komt er een bijzondere kans op haar pad. Of zij met het Italiaanse merk Faby Benelux de Nederlandse en Belgische markt wil gaan veroveren? “Met mijn diploma’s net op zak wist ik niet of ik het wel zag zitten om direct een eigen onderneming te starten. Is het niet beter om eerst bij een ander bedrijf ervaring op te doen?”

Doorslaggevend in haar keuze is de filosofie van het Italiaanse merk Faby…… Meer lezen? Mis dan de aankomende editie van ProfNail magazine niet!

Nieuwste producten launch in juni 2021!


Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
ANBOS start ‘Netwerk Ontmoeten & Verbinden’
Sara Verhoorne, FABY Benelux: ‘Consumenten willen gezonde producten en kwaliteit’