Grote kans dat er een punt komt dat je het gevoel krijgt dat jouw logo, huisstijl, website of andere uitingen niet meer aansluiten bij je bedrijf. Meestal gaat dat gevoel dan ook niet meer weg. Het groeit, en blijft vaak groeien. Je bent niet meer zo happy met de look & feel, het past niet meer bij je bedrijf. Simpelweg omdat je, zakelijk of privé, gegroeid bent.
Je ergert je er misschien wel aan en het remt je in je marketing. Want die mooie instagramfeed die komt er zo niet, je bij elke post nadenken over hoe hij eruit moet zien, dus post je maar even wat minder. Je site trekt niet de gewenste doelgroep aan dus die helpt je niet aan nieuwe klanten. Of die leuke cadeaubon heeft geen enkel raakvlak met de rest van je huisstijl, dus creëert verwarring. Kortom: het gaat je in de weg zitten.
Als je het bovenstaande herkent dan weet je dat het tijd is voor een rebranding.
Maar hoe en waarom, wat levert het je op?
Exclusief!
Deze content is uitsluitend voor abonnees. Log in of abonneer je nu!
⠀
Lianne van Houtum – Bureau van Houtum
www.bureauvanhoutum.nl
info@bureauvanhoutum.nl
Whatsapp: 0614756781
insta: @bureauvanhoutum
Wat vind jij?