HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

3 redenen waarom je bedrijf toe is aan een nieuwe branding

Grote kans dat er een punt komt dat je het gevoel krijgt dat jouw logo, huisstijl, website of andere uitingen niet meer aansluiten bij je bedrijf. Meestal gaat dat gevoel dan ook niet meer weg. Het groeit, en blijft vaak groeien. Je bent niet meer zo happy met de look & feel, het past niet meer bij je bedrijf. Simpelweg omdat je, zakelijk of privé, gegroeid bent.

Je ergert je er misschien wel aan en het remt je in je marketing. Want die mooie instagramfeed die komt er zo niet, je bij elke post nadenken over hoe hij eruit moet zien, dus post je maar even wat minder. Je site trekt niet de gewenste doelgroep aan dus die helpt je niet aan nieuwe klanten. Of die leuke cadeaubon heeft geen enkel raakvlak met de rest van je huisstijl, dus creëert verwarring. Kortom: het gaat je in de weg zitten.

Als je het bovenstaande herkent dan weet je dat het tijd is voor een rebranding.
Maar hoe en waarom, wat levert het je op?

Exclusief!

Deze content is uitsluitend voor abonnees. Log in of abonneer je nu!


Lianne van Houtum – Bureau van Houtum
www.bureauvanhoutum.nl
info@bureauvanhoutum.nl
Whatsapp: 0614756781
insta: @bureauvanhoutum

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.

Vorige
Opleiding Orthomoleculair Schoonheidsspecialist januari van start
3 redenen waarom je bedrijf toe is aan een nieuwe branding

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord