HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

BRANDED: “What you see is what you get”

Michèle, is sinds 3 jaar eigenaresse van Bizonder Wellness uit Rotterdam, een zonnestudio, schoonheidssalon en nagelstudio in een. De salon heeft zij overgenomen van haar broer nadat ze er zelf 18 jaar werkzaam was als nagelstyliste. Sinds Michèle het bedrijf in handen heeft, heeft zij veel veranderd: nieuwe behandelingen, nieuwe merken en een nieuwe huisstijl. Een van deze merken is het minerale make-up merk IDUN, verkrijgbaar via leverancier Cosinta uit Zoetermeer. Omdat Michèle zelf een heel gevoelige huid heeft, was IDUN voor haar en voor veel van haar klanten een goede keuze. “Ik zocht een goede minerale make-up lijn voor zowel de gevoelige huid als ook een uitgebreide lijn voor de donkere huid. IDUN biedt in mijn ogen als enige een uitgebreid assortiment die aan deze criteria voldoen.”

IDUN is een aanvulling voor iedere salon.

Doen wat je belooft
De samenwerking met leverancier Cosinta ervaart Michèle als heel erg goed. “Ik heb met meerdere leveranciers samengewerkt en Cosinta is een heel fijn bedrijf. Ze zijn betrokken bij hun klanten en staan altijd meteen klaar als je ergens mee zit of een vraagt hebt. Daarnaast doen ze veel aan promotie. Cosinta doet wat ze belooft, en dat is niet bij iedere leverancier zo. Het bedrijf en de mensen zijn oprecht, open en transparant. What you see is what you get, dat geldt voor zowel Cosinta als het merk IDUN, en dat is heel fijn werken. IDUN is een aanvulling voor iedere salon. Ik mag namens Cosinta dan ook melden dat je tot en met oktober 2020 een gratis universeel display krijgt bij een zelf samen te stellen assortiment vanaf 250 euro. Ik zeg doen!”

Michèle werkt zelf nog steeds als nagelstyliste in de salon. Daarnaast heeft zij een schoonheidsspecialiste en een allround medewerker in dienst. Ook haar broer is nog steeds bij de zaak betrokken, hij is nagelstylist en regelt de marketing. “We hebben echt een heel fijn team. Een team dat eigenlijk al 10 jaar hetzelfde is. Ik heb de laatste drie jaar veel veranderd om de salon eigen te maken, maar het team is hetzelfde gebleven.” Toen Michèle de zaak overnam wilde zij er haar eigen draai aan geven. “Zo zijn we op zoek gegaan naar merken die bij ons passen. Onze schoonheidsspecialiste kende Cosinta vanuit het verleden en las een artikel over BDR. Dit huidverbeterende merk past perfect bij ons. En zo kwamen we ook bij IDUN. Dit merk sprak mij meteen aan.”

Favoriete producten
De coronacrisis heeft er bij de salon, net als bij iedereen, wel even ingehakt. “We zaten in een flow en die is onderbroken. Maar inmiddels zijn we weer goed op weg en liggen er mooie toekomstplannen. Zo waren we al gestart met het geven van make-up workshops met IDUN. De workshops waren echt een succes. Hier gaan we dus nog meer op inzetten. De klanten zijn enthousiast over het merk. En dat is logisch want het is geschikt voor elke huid, het is een uitgebreide lijn. En niet voor niks gebruiken ikzelf en mijn medewerkers ook allemaal IDUN! We zijn hier altijd bezig met de huid en IDUN sluit perfect aan op onze behandelingen. Wij bieden in onze salon alleen producten aan waar we zelf ook heel blij van worden.”
Maar wat zijn de favoriete producten van IDUN? “We vinden alles geweldig. Maar IDUN heeft bijvoorbeeld 8 verschillende soorten mascara’s, met allen een andere borstel en conserveringsmiddel. Hierdoor zit er voor iedereen wel eentje bij waar ze tegen kunnen. Dus niemand heeft last van allergieën of gevoeligheid. Verder zijn ze getest door optometristen en geschikt voor lensdragers. De Magna vind ik zelf het fijnst en die zijn er in twee soorten. Een andere favoriet, ook van onze klanten, zijn de ‘Perfect Eyebrows’, gemakkelijk in gebruik en je ziet direct resultaat. Maar ook de poeders zijn populair. De hele lijn is vegan en de minerale poeder is vrij van alle zware metalen en talk, waardoor het de huid niet irriteert of verstopt.” En niet onbelangrijk… “Deze minerale make-up lijn heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel minerale make-up is best prijzig. Maar IDUN is wat ons betreft geschikt voor verschillende klantengroepen.”

Ik mag namens Cosinta dan ook melden dat je tot en met oktober 2020 een gratis universeel display krijgt bij een zelf samen te stellen assortiment vanaf 250 euro. Ik zeg doen!

Kijk hier op de webshop van Cosinta om de artikelen en display te bestellen of bel ons op 010 – 524 34 44. Wij helpen graag!

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


15 juni feest bij Cosinta

15 juni feest bij Cosinta

Posted on

Hoera! Cosinta 60 jaar.. .. En dat betekent feest! Het hele jaar door ...

Met korting naar Massage & Complementair Vakbeurs (MCV)

Met korting naar Massage & Complementair Vakbeurs (MCV)

Posted on

Op 19 en 20 april 2024 vindt de 12de editie van De ...

Kom ook naar Beauty Trade Special!

Kom ook naar Beauty Trade Special!

Posted on

Een weekend vol glitter, glamour en grenzeloze inspiratie. Dat is precies wat ...

Chi Congres 2024

Chi Congres 2024

Posted on

Een dag vol interessante sprekers, workshops en aromabeleving Op 30 november 2024 viert ...

Producten met geurstof Lilial (Butylphenyl Methylpropional) sinds 1 maart verboden

Producten met geurstof Lilial (Butylphenyl Methylpropional) sinds 1 maart verboden

Posted on

Vanaf 1 maart 2022 mogen in heel Europa producten met lilial niet ...

Blog: Waarom verkleuren roze nagels

Blog: Waarom verkleuren roze nagels

Posted on

Waarom verkleuren roze gel polish nagels zo snel in de zon? Draag je ...

Beauty Trade Special – 2, 3 en 4 april 2022

Beauty Trade Special – 2, 3 en 4 april 2022

Posted on

De exclusieve high-end vakbeurs voor beauty professionals zal gehouden worden op 2, ...

UPDATE: behandelingen die vallen onder wkkgz mogen worden uitgevoerd

UPDATE: behandelingen die vallen onder wkkgz mogen worden uitgevoerd

Posted on

Zoals we eigenlijk wel hadden verwacht mogen schoonheidsspecialisten die zorgen verlenen die ...

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

  
 

   

Vorige
SKIN Register gaat van start!
BRANDED: “What you see is what you get”