HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

60 jaar Webecos: Seminar & acties ‘Zonder sprookjes’

Het 60-jarig jubileum van cosmeticaleverancier Webecos is pas in volgend jaar, maar dit najaar trapt het bedrijf de festiviteiten al af. We spreken eigenaren Gerry en Jan Zwoferink over het jubileum, de plannen en acties die in het kader van het jubileum gaan plaatsvinden. “Wij trakteren de schoonheidsspecialist op meer omzet en dat doen we met de speciale campagne ‘Zonder Sprookjes’, een campagne die bedoeld is om het eerlijke verhaal over skincare en beauty te vertellen. Een van die acties is een opvallende radiocampagne voor onze nieuwe Webecos Essential Box, waarin de specialist een belangrijke rol speelt. Daarnaast organiseren we op 16 oktober een zeer interessant seminar, die de specialist ook meer omzet zal opleveren. Iedereen kan zich daar nu voor aanmelden.”

Naast de acties, die we hieronder zullen toelichten, is er om het jubileum te vieren een interessant seminar georganiseerd. Het seminar vindt plaats op 16 oktober in het museum Corpus ‘Reis door de mens’ in Oegstgeest. “Het seminar ‘Zonder Sprookjes’ gaat over eerlijke cosmetica, over meer omzet maken en over meer klanten via social media.”

Programma Seminar Zonder Sprookjes
9:30 Ontvangst
10:15 Het eerlijke verhaal over cosmetica, feiten en fabels ontrafeld door Jan Zwoferink, directeur Webecos
11:30 Dromen over meer klanten via online marketing door Marlous de Weerd, Partner Marketingbureau Daily Sirup
12.30 – 13.30 Uitgebreid lunchbuffet
13.30 Praktijktraining Reviving Detox treatment
14.30 Het wonderlijke verhaal van het laaghangend fruit door Martijn van den Bergh, spreker en verkooptrainer
15:30 Rondgang door het menselijk lichaam

Deelname aan het seminar kost € 250,- en dat is inclusief een productenpakket, zodat elke deelnemer waar een consument zich meldt met een waardebon een Webecos Detox treatment kan geven en ook de actieverpakking ‘Een boek zonder sprookjes’ kan verkopen. Uiteraard doen we dit allemaal voor onze eigen klanten, maar ook salons die nu nog niet met Webecos werken kunnen ervan profiteren. Bij deelname zonder productpakket betaalt u € 95,- excl. btw.”

Meld je nu aan op www.seminarzondersprookjes.nl!
Doe het wel snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Een boek zonder sprookjes
Om het jubileum te vieren zijn er ook meerdere unieke acties bedacht. “Alles wat we doen is erop gericht de schoonheidsspecialist meer omzet te bezorgen. De meest unieke actie is de radiocampagne ‘Zonder Sprookjes’, die 16 oktober begint. We maken op een opvallende manier reclame voor de nieuwe Webecos Essential Box die online te bestellen is. Deze box heeft de vorm van een boek en heeft als titel ‘Een boek zonder sprookjes’. In het boek zitten drie essentiële skincare-producten om de consument ook duidelijk te maken dat een goede verzorging uit minimaal drie stappen bestaat en niet enkel uit een crème. Maar ook een bon die 15 euro korting geeft op een schoonheidsbehandeling in de salon die met Webecos werkt. De commercial zal te horen zijn op onder andere Skyradio en Radio538.” Het unieke aan deze reclame is dat het is gemaakt voor producten die uitsluitend via de schoonheidssalon verkrijgbaar zijn. Een landelijke consumentencampagne vanuit een leverancier die ervoor zorgt dat de schoonheidsspecialist gaat profiteren. Dat missen we in de branche, maar gaat Webecos gaat het doen! Meer informatie over deze campagne en hoe elke schoonheidssalon kan meedoen is te vinden op www.boekzondersprookjes.nl.

Kom samen met ons het jubileum vieren en verhoog tegelijkertijd je omzet!

Over Webecos
Webecos was het eerste cosmeceutische merk in Nederland. In 1961 werd het begrip ‘cosmeceutical’ voor het eerst geïntroduceerd door de Amerikaan Raymond Reed, een van de grondleggers van de Amerikaanse Vereniging van Cosmetisch Chemici. Hij gebruikte de term voor cosmetica die biologisch actieve ingrediënten bevatten. Kort daarna werd in 1962 door Len Klaphaak Webecos geïntroduceerd als eerste echte Nederlandse merk met producten die hoge concentraties serieus klinisch geteste ingrediënten bevatten en die daarom toch iets meer konden doen dan verzorgen alleen. Webecos past daarnaast ingrediënten toe die vrijwel uitsluitend afkomstig zijn uit natuurlijke bronnen. “We gebruiken niets dat overbodig is en blijven ook constant in ontwikkeling. Het principe van zelf ontwikkelen en produceren op basis van eigen receptuur in een farmaceutische omgeving hanteren we tot op de dag van vandaag nog steeds.” Het merk is voor vele schoonheidsspecialisten inmiddels een begrip met een uitgebreid assortiment huidverzorging en -verbetering voor in de salon en voor thuis. Wie met het merk werkt, plukt er al de vruchten van. En vanaf dit najaar gaan schoonheidsspecialisten nog meer profiteren van het werken met Webecos.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
Top Hair International – 5 en 6 maart 2022
60 jaar Webecos: Seminar & acties ‘Zonder sprookjes’