HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

ANBOS lanceert ludieke consumentencampagne

ANBOS lanceert haar tweede consumentencampagne. In navolging op de HERO-film uit 2021, bestaat de campagne ‘Check ANBOS, dan zit je goed’ dit jaar uit zowel een consumentenfilm als een radiospot. 

De consumentenfilm laat op een ludieke manier zien: een ‘witte jas’ maakt nog geen schoonheidsspecialist. ANBOS vraagt hiermee aandacht voor de professionele schoonheidsspecialist en het belang van deskundigheid en kwaliteit. ANBOS: “De consument is niet altijd op de hoogte van het belang van een gediplomeerde schoonheidsspecialist of het feit dat ANBOS als brancheorganisatie de veiligheid en deskundigheid waarborgt van deze groep professionals. Dit jaar lanceren we daarom een campagne die groter is met het doel meer consumenten te bereiken en te informeren.”

Ludieke ANBOS consumentencampagne met duidelijke boodschap

De consumentenfilm is tot stand gekomen met dank aan de ANBOS Denktank. “Het is een ludieke film geworden met een duidelijke boodschap: kies voor de gediplomeerde ANBOS-schoonheidsspecialist, dan ben je er zeker van dat je in deskundige handen bent.” De consumentencampagne start op 3 november. 

Eerste ANBOS campagne

De eerste consumentencampagne lanceerde ANBOS vorig jaar november. Deze campagne check je hier: https://beauty-pro.nl/actueel-overall/huid-actueel/anbos-start-nieuwe-consumentencampagne/

Meer informatie: www.anbos.nl

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.

Vorige
Groeien als beautyondernemer? Een kijkje in de keuken bij GROW ondernemer Caroline den Hollander
ANBOS lanceert ludieke consumentencampagne

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord