ANBOS lanceert haar tweede consumentencampagne. In navolging op de HERO-film uit 2021, bestaat de campagne ‘Check ANBOS, dan zit je goed’ dit jaar uit zowel een consumentenfilm als een radiospot.
De consumentenfilm laat op een ludieke manier zien: een ‘witte jas’ maakt nog geen schoonheidsspecialist. ANBOS vraagt hiermee aandacht voor de professionele schoonheidsspecialist en het belang van deskundigheid en kwaliteit. ANBOS: “De consument is niet altijd op de hoogte van het belang van een gediplomeerde schoonheidsspecialist of het feit dat ANBOS als brancheorganisatie de veiligheid en deskundigheid waarborgt van deze groep professionals. Dit jaar lanceren we daarom een campagne die groter is met het doel meer consumenten te bereiken en te informeren.”
Ludieke ANBOS consumentencampagne met duidelijke boodschap
De consumentenfilm is tot stand gekomen met dank aan de ANBOS Denktank. “Het is een ludieke film geworden met een duidelijke boodschap: kies voor de gediplomeerde ANBOS-schoonheidsspecialist, dan ben je er zeker van dat je in deskundige handen bent.” De consumentencampagne start op 3 november.
Eerste ANBOS campagne
De eerste consumentencampagne lanceerde ANBOS vorig jaar november. Deze campagne check je hier: https://beauty-pro.nl/actueel-overall/huid-actueel/anbos-start-nieuwe-consumentencampagne/
Meer informatie: www.anbos.nl
Wat vind jij?