HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

Dermalogica PRO zet jou als professional in je kracht met nieuwe merkstrategie

Posted on

In de diverse markt van vandaag is het essentieel om de consument via alle verkoopkanalen op de meest relevante manier te bereiken met jouw unieke meerwaarde. Voor Dermalogica PRO ligt die meerwaarde in de professionele kennis, behandelingen en het geavanceerde productadvies van haar huidexperts.

Dit jaar introduceert Dermalogica PRO haar nieuwe merkstrategie: Skin Treatment Expertise at every Touch. Het doel van deze strategie is om van regelmatige professionele huidbehandelingen een noodzaak te maken voor consumenten, in plaats van een wens.

Dermalogica PRO wil de brug slaan naar huidverbeterende behandelingen en producten voor kritische en goed geïnformeerde consumenten die op zoek zijn naar de beste producten en behandelingen om hun huid optimaal gezond te houden.

Skin: We treat it all
Het startpunt voor deze strategie was de introductie van de Dermalogica We Treat it all merkcampagne. In de afgelopen 12 maanden heeft deze campagne ervoor gezorgd dat meer dan 15 miljoen consumenten in de Benelux via verschillende kanalen het belang van professionele huidbehandelingen ontdekten. Dit resulteerde in meer dan 20.000 consumenten die actief op zoek gingen naar een huidexpert in hun buurt.

Professional Recommended
Een volgende stap in de strategie is de introductie van een nieuwe assortimentsindeling, waarbij voor elk kanaal het meest effectieve en passende assortiment wordt aangeboden. In de praktijk betekent dit dat Dermalogica Professionals exclusieve toegang krijgen tot 75% van het retailassortiment. De overige 25% is verkrijgbaar bij alle verkooppunten. Hiermee benadrukt Dermalogica het belang van geavanceerd, professioneel productadvies, gebaseerd op een professionele huidanalyse en behandeling, wat leidt tot optimale huidverbetering.

Dermalogica PRO
Naast de herindeling van het assortiment, streeft Dermalogica PRO naar verdere professionalisering van behandelingen in salons, spa’s en medispa’s. Dit wordt bereikt door de lancering van geavanceerde producten en nieuwe behandelingen, die high technology combineren met onze kernwaarde human touch. Hiermee wordt de kennis en kunde van onze Dermalogica Huidexperts volledig benut en is de business van een Dermalogica Huidprofessional toekomstbestendig.

Huidprofessionals die willen starten met Dermalogica PRO kunnen nu beginnen met één Dermalogica PRO Treatment en het bijbehorende assortiment. Zo kun je met jouw salon snel inspelen op de relevante doelgroep en klantbehoefte.

Meer weten? We vertellen je graag over de veelzijdige opties dus neem vrijblijvend contact op via info@dermatuer.com of kijk op dermatuer.com.

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.

Vorige
Anesi presenteert De Nieuwe Harmony P-Biotic lijn
Dermalogica PRO zet jou als professional in je kracht met nieuwe merkstrategie

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord