We worden in deze coronatijden allemaal creatiever. Nieuwe ideeën en samenwerkingen ontstaan. Iets positiefs in moeilijke tijden! Pop-up stores zijn tegenwoordig razend populair. En ook het 100% natuurlijke cosmeticamerk Dr. Hauschka zag iets in dit concept. Zij pakte het wel anders aan, namelijk met een ‘pop-up boutique’ in een kamer in het vijfsterrenhotel Pulitzer Amsterdam. Vanaf 4 november opent er in een luxe hotelkamer met eigen ingang aan de Prinsengracht een oase van rust, midden in het hart van Amsterdam.
Een nieuwe samenwerking die de bedrijven in de coronatijd toch een boost kan geven. Voor het eerst in de 50-jarige geschiedenis van het hotel is iedereen nu ook welkom voor een rustgevende gezichts- of lichaamsbehandeling. Pulitzer Amsterdam is met een uitgestrekte binnentuin de ideale plek om even de drukte van de stad te ontvluchten. “De samenwerking met Dr. Hauschka maakt ons hotel om even te pauzeren compleet met een hotelkamer die is omgetoverd tot een ontspannen beauty boutique. De holistische benadering van Dr. Hauschka zorgt ervoor dat niet alleen de huid en uiterlijke schoonheid opknapt, maar ook de innerlijke wereld goed verzorgd wordt.” Gecertificeerde Dr. Hauschka therapeuten verzorgen de huid met 100% natuurlijke huidverzorgingsproducten die volledig worden afgestemd op wat de huid nodig heeft. Het uitgebreide treatment menu bestaat uit vier gezichtsbehandelingen, een lichaamsbehandeling en een voetbehandeling. De pop-up beauty boutique is tot ten minste eind februari 2021 geopend.
Een leuk bedacht concept. Zeker in tijden dat hotels door Corona toch minder klanten trekken. En voor het cosmeticamerk een goede zet om nog meer naamsbekendheid te creëren. Zoals gezegd: We worden allemaal nog creatiever in deze tijden van corona!
Wat vind jij?