De nieuwe en bijzondere oktobereditie ligt morgen bij onze abonnees op de mat!
In deze uitgave besteedt Birgitta van der Linden aandacht aan NOTOX, ja, je leest het goed Notox de nieuwe trend op sociale media met name op TikTok. Tom Sebastian neemt het duurzaam ondernemen onder de loep, Cathelijne Cras bevraagd de nestor van de Nederlandse beauty branche Ton Beljon over hoe de nieuwe generatie de leiding van zijn Chi Natural Life gaat overnemen en Maddy Weide van Beauty Trade Professionals herinnert de exposanten in spe aan de data van de volgende Beauty Trade Special 2024. Wat je zeker niet mag missen is het artikel dat geschreven is naar aanleiding van het verschijnen van het boek Kleur Jouw Kracht van Jannie Boer en Pauline van der Veeken. Op de redactie liggen 3 boeken op de snel reagerende geïnteresseerden. Last but non least, en dat geeft ook onze cover al aan, geven we platform aan het prijzenswaardig werk van de Stichting LOOK GOOD FEEL BETTER dat al 22 jaar met vrijwilligers uit de schoonheids- en kappersbranche het zware lot van de kankerpatiënten tracht te verlichten. Om dit mooie initiatief te steunen doneert de uitgever van De Beauty Professional deze maand1000 euro aan deze stichting. Wil je de stichting ook steunen, of als vrijwilliger goed werk doen, meld je dan bij directeur Henriëtte Uffing. Dit kan bijvoorbeeld per e-mail: info@lookgoodfeelbetter.nl. Zij kunnen onze steun goed gebruiken.
Ben je abonnee en wil je het magazine op je telefoon of tablet lezen: Download de app Hieronder een sneak peak ?
Ben je nog geen abonnee? Ga dan naar klik dan http://www.beauty-pro.nl/abonnementen en help ons het goede werk te doen
Alvast veel leesplezier!
Wat vind jij?