HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

Online of offline marketing, wat werkt nou het beste?

We laten de clichés even achterwege, iedereen weet wel dat een groot deel van ons leven zich nu online afspeelt. Vanzelfsprekend zetten we daarom de laatste jaren volop in op online marketing. Kansen genoeg. Tekst: Lianne van Houtum, Bureau van Houtum

Je vindt in dit artikel een mooie actie terug. Lees dus snel verder!

Maar wat je niet uit het oog moet verliezen, is dat het slechts een onderdeel is van je gehele marketing. Laatst had ik een klant die volop inzette op social media marketing. Maar het werkte niet voldoende voor haar. Snel optimaliseerden we de advertentie campagne ën organiseerden we een lokale actie met een bevriende ondernemer uit dezelfde stad. Dat leek een gouden zet, en al snel stroomden de nieuwe klanten binnen.

Mond-tot-mond reclame en lokale acties kunnen dus ook geweldige resultaten opleveren, maar worden vaak vergeten. Een goede combinatie maken tussen online én offline marketing werkt echter, naar mijn mening, vaak het beste.

 

Exclusief!

Deze content is uitsluitend voor abonnees. Log in of abonneer je nu!

Twijfel je hoe jij je marketing of een onderdeel daarvan het beste aan kunt pakken? Speciaal voor de lezers van de Beauty Professional heb ik 5 plekken beschikbaar gesteld voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek, waarin ik tips geef en mee kan denken over jouw online en offline marketing. Je kunt je inschrijven via deze link:

https://bureauvanhoutum.nl/gratis-adviesgesprek-marketing/

Lianne van Houtum – Bureau van Houtum
www.bureauvanhoutum.nl
info@bureauvanhoutum.nl
Whatsapp: 0614756781
insta: @bureauvanhoutum

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

  
 

   

Vorige
Zorg ervoor dat jouw cadeau- en tegoedbonnen niet oneindig geldig zijn!
Online of offline marketing, wat werkt nou het beste?