HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

Blog: De samenwerking met jouw leverancier(s) in 2022

Weet jij al hoe de samenwerking met jouw leverancier er volgend jaar uit komt te zien?De december maand staat voor de deur, en wat is het toch altijd een drukte in deze periode. Het lijkt dit jaar ondanks alles wel drukker dan ooit. Er zijn zoveel thema’s in de maanden waar je als salon op in kunt spelen om ervoor te zorgen dat jouw klanten worden verrast en verwend en natuurlijk is een leuke omzet geen vervelend resultaat. Door Suzanne Falasco, Department of Cosmetics

Soms vind ik het lastig, we leveren namelijk luxe producten en om dan in te spelen op dagen zoals Sinterklaas of bijvoorbeeld Black Friday, vind ik niet altijd even passend. Je ziet volgens mij als consument door de bomen het bos niet meer. 

Daarom, back to basic dit jaar. Terug in de kracht van de schoonheidspecialiste. En dat is; persoonlijke aandacht. Een mooie feestelijke verwenbehandeling en een passend luxe miniatuur cadeau. Dit om waardering naar jouw klant uit te spreken voor haar loyaliteit dit jaar. Want in tijden zoals deze is loyaliteit enorm belangrijk en oh zo gewaardeerd. Ook volgend jaar komen we vast en zeker weer voor uitdagingen te staan.

Daarom is het ook zo belangrijk om je plannen klaar te hebben/maken voor het nieuwe jaar. Weet jij bijvoorbeeld al hoe de samenwerking met jouw leverancier er volgend jaar uit komt te zien? Vraag jij weleens op wat jouw inkopen zijn geweest van de afgelopen jaren? Je kunt samen met jouw leverancier een doel stellen voor het nieuwe jaar en bespreken welke activiteiten daarbij passen. Het is belangrijk om een duidelijk plan te hebben voor het nieuwe jaar, zo weten jullie beiden waar je aan toe bent en op deze manier doelstellingen behalen is heel waardevol voor de samenwerking. Niets geeft meer voldoening dan een groei realiseren in jouw bedrijf d.m.v. de juiste samenwerking. In je gesprek met je leverancier kan je het volgende meenemen:

  • trainingen voor het hele jaar inplannen, ook voor jouw personeel 
  • worden er speciale klantendagen of avonden gepland 
  • omzetdoel voor 2022
  • promotionele activiteiten van je merk(en)
  • marketingplan

Kortom, er is genoeg te doen. Aan de slag! 

Lieve groet, Suzanne Falasco 

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
ANBOS start nieuwe consumentencampagne
Blog: De samenwerking met jouw leverancier(s) in 2022