HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

Green & Clean – van trend naar standaard

Hallo huidprofessional!

Allereerst, wat goed dat je de moeite neemt om mijn column te lezen. Vanaf nu zal ik je maandelijks zowel on- als offline bij de Beauty Professional inspireren om op een andere manier naar jouw salon en onze branche te kijken.

Mocht je mij nog niet kennen, mijn naam is Suzanne Falasco en in 2017 ben ik mijn eigen bedrijf, Department of Cosmetics gestart. Ik miste een bewust, groen en clean merk wat huidverbetering geeft zonder downtime. En als ik dit al miste, dan moesten er meerdere specialisten zijn die ditzelfde gevoel hadden. Inmiddels ben ik leverancier van Cosmedix, Ayuna en Synchronic en vinden wij als team niets leuker dan te groeien met onze partners door middel van een intensieve samenwerking. Na mijn start als schoonheidsspecialiste als jonge meid, wilde ik al snel meer en heb ik een reis gemaakt via verschillende leveranciers, waarna ik uiteindelijk eindigde in Australië.

In Australië maakte ik voor het eerst kennis met Cosmedix. Een merk wat zulke mooie resultaten geeft, een bewust en compleet assortiment én nagenoeg geen downtime, dat was helemaal nieuw voor mij. Eenmaal terug in Nederland bleef het kriebelen, is er echt niet een ander merk wat diezelfde cleane, groene en hoog werkzame formules heeft als Cosmedix? Nee, dit was er nog steeds niet. Hierop was er voor mij geen weg meer terug: Iedere klant verdient het optimaal resultaat! En uiteindelijk was het zover, in 2017 is Cosmedix gelanceerd.

Waar we in 2017 begonnen met de trend zetten (een gezonde huid met cleane ingrediënten, snel resultaat en zonder downtime), merken we dat deze trend omgezet is naar de nieuwe standaard. De markt van vandaag, eist een groen(er) product, verwacht een INCI lijst die natuurlijke ingrediënten als basis heeft en de huid gezond houdt, in plaats van eerst afbreekt. Ik ben ontzettend blij om elke dag nog steeds te merken dat naast jou als huidspecialist, ook je klanten de groene, bewuste weg weten te bewandelen. En vragen aan jou of jouw merk ook groen is en huidverbeterend werkt.

Groen en huidverbetering is de toekomst. Jouw toekomst. Maar wat houdt cleane en groene Cosmetica precies in? Hierover zal ik je volgende maand meer vertellen. Tot dan!

Liefs, Suzanne

Suzanne Falasco is een columnist van De Beauty Professional. Maandelijks kan je haar column in het magazine lezen.

Deze column stond in De Beauty Professional editie 7-2023. Gemist? 

Meer van Suzanne lezen? Kijk hieronder

Zie hieronder van productnieuws van Cosmedix en Ayuna

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vorige
XoXo Marketing slaat een nieuwe richting in
Green & Clean – van trend naar standaard

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord