Het is alweer november en wat worden we verwend met mooie dagen! Lekker naar buiten, ik hou ervan. De afgelopen periode heb ik niet stil gezeten. Vorige keer vertelde ik dat ik jullie mee zou nemen achter de schermen bij een fotosessie. De eerste die ik met jullie wil delen is de shootdag met het merk Abysk.
Eind september reed ik richting Den Bosch om daar samen met Erica van den Broek, eigenaresse van Abysk en Cindy Krepel van 2Cmarketing alles in beeld te brengen.
Over Abysk
De ontwikkeling van Abysk is allemaal begonnen in eigen keuken. Jaren van testen en samenstellen, om tot zo min mogelijk actieve ingrediënten en het beste resultaat te komen. De filosofie van Abysk is 100% natuurlijke en plantaardige (vegan) huidverzorging bestaande uit slechts een paar ingrediënten. Less is more: zowel qua ingrediënten als het aantal producten. Op basis van Abessijnse olie, zonder onnodige toevoegingen, schadelijke of irriterende ingrediënten. Vrij van alcohol, parfum of andere geurstoffen van essentiële oliën, parabenen etc. De gecertificeerde producten bevatten geen allergenen.
Voorbereiding
Tijdens de voorbereiding gingen we op zoek naar een locatie, een mooi herenhuis. Cindy nam de taak van creative director op zich en wist precies welke beelden ze nodig had voor de marketingkalender van de komende maanden. Aan de hand van de kernwoorden en een moodboard zijn we aan de slag gegaan met het beeldmateriaal en hebben we ook props (accessoires) verzameld die een bijdrage leveren aan de foto.
Studio | Locatie
De producten heb ik met een studioachtergrond gefotografeerd. Ik hou er niet van om producten te fotograferen en vrijstaand te maken voor bijvoorbeeld een webshop, maar hiermee kon ik helemaal los gaan. Op locatie heb ik de producten gefotografeerd om een belevingsgevoel aan het beeld mee te geven. Zo fotografeerden we in de keuken, de badkamer, de slaapkamer en de living om een mooie complete beeldbank te creëren.
Tot de volgende behind the scenes!
Liefs Miranda
Miranda Koevoets / LightCatch Fotografie
Professioneel fotograaf voor ambitieuze beautyprofessionals. Het is haar missie om beautyprofessionals een beeldbank te bezorgen waarmee ze professioneel en als expert overkomen.
https://mirandakoevoets.com/
Wat vind jij?