Zooooo… de drukte van de Beauty Award is inmiddels wat afgenomen. Wat een geweldige tijd is dit toch altijd. We hebben samen met onze partners naar deze avond toegeleefd en wat was het fantastisch. Heerlijk om weer samen met iedereen ‘live’ te kunnen zijn, elkaar te kunnen aanraken en te genieten van alles wat de avond te bieden had.
Wij zijn super trots op de genomineerden en natuurlijk de uiteindelijke winnaars! Tijdens de Award avond hebben we een podium moment gehad, waarbij we een aantal supergave prijzen weggaven, waaronder een educatieve reis naar Spanje en verschillende plaatsen voor onze System Touch therapie training. Hoe gaaf is dat?! Inmiddels hebben we contact gehad met de prijswinnaars en die staan te trappelen om kennis te verbreden door middel van nieuwe educatie.
De reden waarom we de reis organiseren is niet voor niks. Goede kennis, tijd investeren in je opleiding en je educatie up-to-date houden is voor ons essentieel. Kennis is macht en kennis staat garant voor omzet. Wanneer je weet waar je het over hebt en hier met passie en zelfvertrouwen over kan vertellen, raakt je klant net zo verliefd als dat jij bent. Een uitstapje naar een andere omgeving is ook erg belangrijk voor rust en zelfontwikkeling en daarom de combinatie. Ga jij wel vaak genoeg naar de trainingen van de merken waarmee je werkt? Als je antwoord nee is, vraag je dan af waardoor dat komt. Gebrek aan tijd hoor ik weleens. In mijn ogen word er te vaak vergeten hoe belangrijk dit is.
Ons educatieve programma is voor iedereen in elke fase interessant. Voor onze drie merken bieden wij heel veel verschillende opleidingen aan, afhankelijk van het niveau van je kennis en waar je staat in het proces met onze merken. Ook hechten wij er veel waarde aan om in kleine groepen een training te ervaren, zodat je ook vrij kan zijn om je vragen te stellen en samen te werken. De trainingen worden gepersonaliseerd, zodat ieder op zijn niveau opgeleid wordt en elke training anders is. En hoe leuk is het om met vakgenoten een training te volgen die dezelfde liefde voor een merk hebben als jij? We plannen daarom ook extra tijd om juist de discussie met elkaar aan te kunnen gaan en bepaalde huidproblematiek van diverse kanten te bekijken.
Ben jij na een training telkens weer in staat om de opgedane kennis om te zetten naar informatie waar je jouw klant in de stoel mee kan verrassen? Vergeet niet dat onze innoverende beautywereld super snel verandert en dat het belangrijk is om jouw klant hierin mee te kunnen nemen. Mis daarom niets en plan meerdere momenten per jaar deze cadeautjes voor jezelf in.
Lieve groet, Suzanne
Wat vind jij?