HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS-, KAPPERS-, NAGEL- EN MASSAGEBRANCHE.

PUNE beleving in Maastricht

Binnen 2,5 jaar is het Maastrichtse make-up merk PUNE uitgegroeid tot een van de belangrijke spelers in de Nederlandse, Belgische en sinds kort ook op de Spaanse markt. Om de beleving van het merk en ondersteuning naar haar verkooppunten nog meer kracht bij te zetten heeft PUNE in hartje centrum Maastricht, haar bakermat de mondaine en stijlvolle winkelstad, een PUNE Xperience geopend.

Xperience
Op deze blijvende locatie (Achter het Vleeshuis 38, Maastricht) wordt het make-up merk PUNE op een unieke, eigentijdse manier gepresenteerd. Middels bewegend beeld en spraakmakende presentaties wordt de voorbijganger verbluft en meegenomen in de PUNE beleving. Direct vangt de ruimte de blik en verwondert de wereld van PUNE. Maar dat niet alleen. PUNE respecteert haar verkooppunten o.a. door geen online verkoop. Daarom wordt er ook in deze Xperience locatie geen make-up verkocht aan de eindgebruiker.

Kernwinkelgebied
Middels de komst van de Xperience voegt PUNE een totaal andere invulling toe aan het kernwinkelgebied. Uiteraard is de leegstandsproblematiek van de binnensteden bekend. In tegenstelling tot de bestaande detailhandel en horeca, ligt de focus volledig en alleen op merkbeleving en ondersteuning en zal er geen omzet gegenereerd worden. Daarnaast zorgt de Xperience voor een totaalbeleving voor het passerend publiek.

Altijd in beweging
Een creatief en dynamisch team, als dat van PUNE, staat nooit stil…een International Beauty Academy als ondersteuning voor haar verkooppunten, maar ook jong aanstormend talent, ligt dan ook al op de tekentafel. Uiteraard zal ook deze academy onderscheidend en innovatief zijn.

PUNE Cosmetics
PUNE is alleen verkrijgbaar bij make-up artists, beauty- en kapsalons en zet hoog in op de productie van haar eigen stijlvolle en easy-to-use producten, ondersteuning en duurzaamheid. Nergens online verkrijgbaar? De praktijk heeft uitgewezen dat de behoefte naar dit onderscheidend vermogen groot is en heeft daardoor al gezorgd voor meer dan 250 verkooppunten in NL en BE. Tevens dienen de eerste niet-Nederlandstalige verkooppunten in Duitsland, Franstalig België en zelfs Spanje zich al aan.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.


Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

MIJN INTERESSE

     
 

   

Vorige
Show your best results by Huidinstituut Innovation
PUNE beleving in Maastricht