HÉT KENNIS- EN INSPIRATIEPLATFORM VOOR ALLE PROFESSIONALS UIT DE SCHOONHEIDS- EN MASSAGEBRANCHE.

Runners-up: Schoonheidssalon van het jaar, groot

Posted on
Naam: Rachsjanda Venneman
Salon: Scenery cosmedisch huidinstituut
Website: www.scenerybeauty.nl

“De Beauty Award geeft me de kans om mijn vakmanschap en de missie en visie van Scenery te delen en anderen hiermee te inspireren. Tijdens de voorbereiding op mijn deelname heb ik me verdiept in het begrip van de 40+ huid door terug te gaan naar de kern van mijn praktijk en te definiëren waar ik voor sta. Dit leidde onder andere tot het ontwikkelen van het concept ‘huidmanagers’. Bij Scenery werken we met huidmanagers omdat zij op maat gemaakte behandeltrajecten creëren voor onze cliënten, die buiten het standaard protocol gaan. Op deze manier gaan ze samen met de cliënt op reis naar hun beste versie ooit.”

“Mijn deelname aan de Beauty Awards heeft een behoorlijke invloed gehad op zowel mijn persoonlijke ontwikkeling als de groei van het bedrijf. Ik heb tijdens deze reis veel over mezelf geleerd en ik werd gedwongen om kritisch naar mezelf en het bedrijf te kijken. Dit heeft geresulteerd in het optimaliseren van de diensten en bedrijfsvoering van Scenery.”


Naam: Jolanda Renswoude-Dekker
Salon: Schoonheidsinstituut BROWNEYES
Website: www.brown-eyes.nl

“Met de kernwoorden eerlijkheid, kwaliteit, professionaliteit en innovatie heb ik de afgelopen jaren een uniek totaalconcept neergezet met een vijfsterrenbeleving, waarbij de bezoeker iedere keer weer verrast is met overweldigende behandelingen. Ik hou ervan om te ‘dansen in de regen, stampen in de plassen’, om een andere weg te bewandelen dan anderen. Hierin zag ik de uitdaging om de vakjury mee te nemen in mijn verhaal”.

“Na een aantal jaar perfectioneren hebben we toegewerkt naar onze deelname en overwogen keuzes gemaakt om zowel de bezoeker als de vakjury te laten ervaren dat we innovatief zijn en staan voor kwaliteit en professionaliteit. Elke stap die we hebben doorlopen – vanaf de inschrijving, de Mystery Guest tot het moment van de nominatie – hebben gezorgd voor optimalisering en het kritisch kijken naar de manier van ondernemen.” “Na de bekendmaking van de nominatie is direct het marketingplan opgestart, o.a. met ‘shorts’ om onze volgers nieuwsgierig te maken naar de uiteindelijke film met onze lancering van de ‘Beauty Award Beleving’. Ook vind ik het belangrijk om met en voor elkaar te zorgen en met ons thema ‘dansen in de plassen’ doneren we bij iedere boeking aan het Water Project in Noord Kenia om daar te zorgen voor schoon drinkwater.”

Abonneer en mis niets

Meld je aan met je e-mailadres en ontvang nieuws en updates.

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nog geen reacties.

Vorige
Runners-up: Schoonheidssalon van het jaar, klein
Runners-up: Schoonheidssalon van het jaar, groot

Ik wil me graag aanmelden voor de E-mail nieuwsbrief

Van welke magazines wil je nieuws ontvangen?

  
 

Ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord