Ahmet Turkkani lanceert consumentenplatform ‘No Nonsense Beauty’

NO NONSENSE BEAUTY, dat is de naam van het nieuwe – binnenkort te lanceren – consumentenplatform. Het doel is de consument bewust te maken van professionele behandelingen, producten en resultaten. ‘Alle wetenschappelijk onderbouwde waarheden binnen de huidverbetering- en anti-aging industrie worden in de spotlight gezet en voor de consument begrijpelijk uitgelegd’, aldus Ahmet Turkkani in een persbericht.

De consument eist wetenschappelijk onderbouwde informatie. Volgens Ahmet is de weg naar een huidspecialist voor veel consumenten nog steeds een obstakel. ‘Huidproblematiek neemt toe en eveneens is het verlangen naar een jong en vitaal uiterlijk groter dan ooit. Miljarden euro’s worden uitgegeven aan cosmetica waarin feelgood producten en decoratieve cosmetica het grootste aandeel heeft. Huidverbetering en anti aging staat bij iedereen op het verlanglijstje, alleen is de consument zich niet volledig bewust van de behandelmogelijkheden binnen een salon of kliniek. Hierin ligt een belangrijke taak voor No Nonsense Beauty.’ Met de website wil Ahmet een algeheel beter beeld schetsen van de hedendaagse high tech producten en daarbij behorende behandelmogelijkheden én het imago upgraden van de huidspecialist. ‘No Nonsense Beauty is een bedrijf in de startfase met een flinke dosis ervaring binnen de internationale beauty- en skincare industrie. Wij zijn ervan overtuigd dat er een plek is op de internationale markt binnen de wereld van de professionele huidverzorging waarbij de positionering van de huidspecialist maar ook de rol van een behandeling verbetert kan worden. Slechte producten bestaan immers niet, producten met een meerwaarde wel. En dat is nou net waar No Nonsense Beauty meer bewustwording in aanbiedt.’

De website is nog niet actief, maar volgens de berichten op het nieuwe instagram account gaat dat binnenkort gebeuren. We kunnen er natuurlijk vanuit gaan dat beautyleveranciers aan het platform zullen meewerken, want wie wil er niet meer bewustwording bij de consument en/of reclame maken voor de producten en behandelingen. De eerste merken die wij nu op het Instagram account tegenkomen en waar Ahmet iets van laat zien zijn Hydropeptide (power peel pads) en Thoclor Labs. We zijn benieuwd wat er nog meer gaat volgen en wat er straks al op de website staat als die echt ‘live’ gaat! Wij blijven het in de gaten houden.

Over Ahmet Turkkani

Het persbericht meldt: ‘Hij is een befaamde en enthousiaste huidspecialist die al meer dan 20 jaar actief is binnen de internationale skincare industrie.’ En de meeste beautyprofessionals kennen hem zeker. Na bijna 15 jaar als trainingsmanager bij Dermaesthetics te hebben gewerkt, geeft hij inmiddels trainingen voor verschillende merken in huidverbetering in binnen- en buitenland. Hij is een veel gevraagd expert voor alle vakmagazines (zo heeft hij ook meegewerkt aan twee binnenkort te verschijnen artikelen voor De Beauty Professional), PMU-specialist en influencer.

www.nononsensebeauty.nl

Wat vind jij?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1 Comment
  • Team No Nonsense Beauty
    december 4, 2020

    Hi! Namens Ahmet Turkkani willen wij De Beautyprofessional bedanken voor het introduceren van ons platform.
    Wil je op de hoogte blijven van alle No Nonsense Beauty ‘news’?
    Volg onze social media accounts: nononsensebeauty.official op Instagram en No Nonsense Beauty op Facebook.
    tiktak, YouTube, Vimeo and more coming soon!

Previous
Kerst met Claudia Esser van Huidtotaal
Ahmet Turkkani lanceert consumentenplatform ‘No Nonsense Beauty’